JavaScript is disabled. Please enable to continue!

Mobile search icon
Milieu >> Nieuws >> Richtlijnen coronavirus (COVID-19) Eurofins

Richtlijnen coronavirus (COVID-19) Eurofins

Sidebar Image

Geachte,

Gezien de recente uitbraak van het Coronavirus heeft Eurofins een aantal preventieve maatregelen getroffen om de veiligheid van ons personeel te waarborgen en het risico op besmettingen te minimaliseren. Op de dag van vandaag is binnen onze vestigingen niemand besmet met het COVID-19 virus en gaan onze werkzaamheden gewoon door. Om dit te blijven garanderen de komende weken en maanden hebben wij een aantal bijkomende maatregelen genomen die het risico op impact moeten minimaliseren. Op deze manier willen wij onze services blijven garanderen de komende weken en maanden. We zullen u de komende dag en weken steeds op de hoogte houden van eventuele nieuwe ontwikkelingen.

Vanaf maandag 16 Maart:

  • zullen de Sales en Customer Service medewerkers hoofdzakelijk vanuit huis werken. U kunt ze nog steeds bereiken op de door u reeds bekende contactgegevens; echter bestaat de mogelijkheid dat dit een invloed zal hebben op onze bereikbaarheid.
  • zal, naar aanleiding van een algemene richtlijn binnen onze organisatie, het aantal mensen die tegelijkertijd in het laboratorium aanwezig zijn beperkt worden. Als gevolg hiervan zullen we niet meer in de gelegenheid zijn om op standaard 5 dagen te rapporteren maar wel op 7 dagen.

We danken u bij voorbaat voor uw begrip.

Voor bijkomende informatie, gelieve contact op te nemen met uw accountmanager of met onze Customer Service afdeling.

 

Hoogachtend,

Mathieu Pissoort

Business Unit Manager Benelux

 

Cher client,

Faisant suite aux annonces récentes concernant le développement du coronavirus nous sommes amenés à prendre des mesures préventives afin d’assurer la sécurité de nos collaborateurs, de limiter les contaminations potentielles et d’assurer la continuité des nos opérations. Au jour d’aujourd’hui il n’y a pas de contaminations au COVID-19 au sein de notre société. Nous sommes convaincus que ces mesures nous permettrons de garantir nos services dans les semaines et mois à venir. Nous vous tiendrons informé de l’évolution de la situation.

A partir du 16 Mars:

  • les équipes commerciales et le service clientèle travailleront majoritairement de chez eux. Ils sont joignables sur les mêmes numéros que précédemment cependant il est possible que ceci ai un impact sur leur disponibilité
  • le nombre de personnes travaillant simultanément dans nos laboratoires sera limité. Ceci nous amène à devoir allonger nos délais de rapportage standard à 7 jours au lieu de 5 jours.

Nous vous remercions d’ores et déjà pour votre comprehension et votre flexibilité.

N’hésitez pas à contacter votre responsible commercial ou notre service clientele pour toute question.

 

Cordialement,

Mathieu Pissoort

Business Unit Manager Benelux